Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta i Gminy Skępe

Kolorowy pasek

WYMELDOWANIE Z POBYTU STAŁEGO DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ


WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY:

  1. Podanie o wymeldowanie osoby.
  2. Decyzja na mieszkanie, akt notarialny w zależności od tytułu własności.
  3. Wyrok rozwodowy /do wglądu/ jeżeli dotyczy rozwiedzionego małżonka.
  4. Dowód utraty mieszkania, wykonany wyrok eksmisji.

OPŁATY

  • Bez opłat

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW

  • Urząd Miasta i Gminy Skępe, pokój nr 13, tel. 287-72-01 wewn. 25

TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA

  • Zgodnie z terminami określonymi w KPA - ok.2-miesiące.
  • Wydanie decyzji administracyjnej.

PODSTAWA PRAWNA

  • Ustawa z dnia 10.04.1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych /Dz.U.z 1984r. Nr 32, poz.174/ - art.15 ust.2.

 

Metadane

Źródło informacji:Rafał Gołębiewski
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Rafał Gołębiewski
Data wprowadzenia:2006-06-20 10:14:04
Opublikował:Rafał Gołębiewski
Data publikacji:2006-06-20 10:22:56
Ostatnia zmiana:2006-06-20 10:22:56
Ilość wyświetleń:3357
Urząd Miasta i Gminy Skępe
Kościelna 2, 87-630 Skępe

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij